بودجهبندی ارزیابی دورهای سال تحصیلی 1401-1400 (پایه اول)
روز
تاریخ
|
موضوع
ارزیابی
|
موارد ارزیابی
|
یکشنبه
1400/8/23
|
قرآن
|
پیام قرآنی- حفظ سورهی توحید و کوثر-
نعمتهای خدا
|
سه شنبه
1400/8/25
|
املا
|
آب صدای (آ)- باران صدای (ب)- ابرصدای( اَ )- باد صدای (د)- مدرسه صدای (م)- کلاس صدای (س) –توت صدای (او)
|
چهار شنبه
1400/8/26
|
علوم
|
زنگ علوم- سلام به من نگاه کن- سالم باش
شاداب باش
|
شنبه
1400/8/29
|
ریاضی
|
تم1(چپ ، راست-بالا ، پایین-رو ، زیر-ردیف، ستون- اشکال هندسی) تم2(شمارش1تا 5- الگویابی-جدولشگفتانگیز)-تم3(الگویابی- جدول شگفتانگیز-چوب خط) تم4(شمارش اعداد-گوشه- میله- جدول- چینه) تم5(لبه-گوشه-جمع و تفریق -جدول شگفت انگیز)
|
یکشنبه
1400/8/30
|
خوانداری
|
آب (آ)- باران (ب)- ابر (اَ)- باد (د)- مدرسه (م)- کلاس (س) –توت (او)
|
شنبه
1400/11/2
|
قرآن
|
حفظ سوره ی عصر- پیام قرآنی( احترام به پدر و مادر)- روخوانی لوحه های 4 تا7
|
دو شنبه
1400/11/4
|
علوم
|
دنیای جانوران- دنیای گیاهان– زمین خانهی پرآب ما
|
سه شنبه
1400/11/5
|
املا
|
صدای(ت)- صدای (ر)- صدای(ن)-صدای (ایـ یـ ی ای)- صدای(ز)-صدای(اِ ـِ ـه ه )- صدای(ش)- صدای(یـ ی)- صدای(اُ)-صدای(ک)- صدای(و)- صدای(پ)- صدای(گ)- صدای(خ)- صدای(ق)- صدای (ل)- صدای(ج)
|
شنبه
1400/11/9
|
ریاضی
|
تم6(جمع و تفریق-تقارن) تم7(جمع و تفریق - عددنویسی1و2-تقارن-الگو) تم8(عدد نویسی 3و4- اندازه گیری-جدول - الگو) تم 9(عدد نویسی صفر و 5- جمع و تفریق–تقارن) تم10(عددنویسی6و7-جدول-تقارن اندازهگیری- چینه) تم11 (عدد نویسی 8–آموزش< = > - استفاده از شابلون)
|
یکشنبه
1400/11/10
|
خوانداری
|
صدای(ت)- صدای (ر)- صدای(ن)-صدای(ایـ یـ ی ای)- صدای(ز)-صدای (اِ ـِ ـه ه)- صدای(ش)- صدای(یـ ی)- صدای(اُ)-صدای(ک)- صدای(و)- صدای(پ)- صدای(گ)- صدای(خ)- صدای(ق)- صدای (ل)- صدای(ج)
|
یکشنبه
1400/11/15
|
قرآن
|
حفظ سوره ی ناس و حمد- مهربانترین معلم- لوحههای 9تا12- هدیه با ارزش-کودک مسلمان- پیام قرآنی نماز- لوحههای 13و14
|
سه شنبه
1400/11/17
|
املا
|
خروس خوشآواز(اُ استثناء)-صدای(هـ ـهـ ـه ه)-صدای (چ)-صدای(ژ)-درس خواهر(خوا)
|
چهارشنبه
1400/11/18
|
علوم
|
زمین خانه سنگی ما- چه می خواهم بسازم؟- زمین خانه خاکی ما- در اطراف ما هوا وجود دارد-دنیای سرد و گرم
|
شنبه
1400/12/23
|
ریاضی
|
تم12(عددنویسی 9 - < = > - جدول 9تایی- اندازهگیری)تم 13(عددنویسی10-جمع دورقم-جدول نظاممند-چوبخط-تقارن) تم14(تفریق – اندازهگیری- جمع سه عدد- تقارن) تم15 (دستهبندی – جدول یکی دهتایی- اندازهگیری – تقارن) تم 16(جدول یکی دهتایی-عددنویسی 10تا19-جمع دو عدد) تم17(جمع سه و چهار عدد - < = > - محور) و تم 18و19و20
|
دوشنبه
1400/12/24
|
خوانداری
|
خروس خوشآواز(اُ استثناء)- صدای (هـ ـهـ ـه ه)-صدای (چ)- (ژ)- درس خواهر(خوا)
|
یکشنبه
1401/2/18
|
قرآن
|
حفظ سوره ی فلق و نصر-لوحههای 16 تا20- پیام قرآنی پاکیزگی-لوحههای22تا 32- پیام قرآنی علم و دانش-کلاس قرآن-پیامبران خدا-حضرت موسی
|
سهشنبه
1401/2/20
|
علوم
|
از خانه تا مدرسه-آهنربای من-از گذشته تا آینده
|
شنبه
1401/2/24
|
ریاضی
|
تم 21 (جمع چهار عددی- مسئله- اندازهگیری- آموزش بلندترین و کوتاهترین- ساعت) تم 22 تا 25 (شمارش 6تا 6تا، شمارش 7تا7تا، شمارش8تا8تا، شمارش9تا9تا و شمارش 10تا10تا- مسئله – ساعت - < = >- جمع و تفریق چهار عدد-عدد نویسی به حروف و عدد0تا 99- معرفی عدد100- محور - اشکال هندسی - سبک و سنگین)
|
یکشنبه
1401/2/25
|
املا
|
نشانه های عربی(از درس در بازار تا آخر درس بیست و دوم نشانه ظ)
|
سه شنبه
1401/2/27
|
خوانداری
|
مطالب آموختهشده در طول سال تحصیلی
|
|